Ironikus, kegyetlen és provokatív; a szereplők karakterekből karakterekbe bújnak, levetkőzik saját magukat, majd visszabújnak kreált szerepeikbe. Testük valós nyomokat hagyva hol egymáshoz, hol a sterilen fehér felületekhez csapódik, ütköznek és kapaszkodnak, mohón kutatva a másik jelenlétét. Az egónk tetoválás a bőrön, minden egyes hazugságunk egy ruha, egy jelmez, ami nem áll jól, de mégis hordjuk. Naked is the new black.

Az előadás izgalmas hibridként egyszerre idézi meg a japán kultúra letisztultságát, kalligrafikus szépségét, áttetsző minimalizmusát és a metropoliszok színes, villódzó őrületét. Frenák Pál nem fél erős színekkel festeni a fehér színpadi vászonra, koreográfiája féktelen dinamikájú, organikus káosz-butoh.

Március 20-22-ig a Trafóban láthatjátok!

_KAP1620 _KAP1655 _KAP1733 _KAP1779 _KAP1906 _KAP1939 _KAP1963 _KAP1980 _KAP2041 _KAP2045 _KAP2068 _KAP2111 _KAP2215 _KAP2226 _KAP2249 _KAP2260 _KAP2274 _KAP2290 _KAP2349 _KAP2369 _KAP2390 _KAP2429